איתי מנעולן מוסמך

איתי אילוז מנעולן מורשה

איתי אילוז מנעולן למעלה מ13 שנה, בעבר מנעולן שנותן שירות ללקוחות פרטיים, עם הזמן עבר איתי גם לשוק העסקי ואף נתן שירות לחברות גדולות ולבתי עסק.

ללימודי המנעולנות הגיע מתוך אהבה לתחומים טכניים ורצון לעבוד כעצמאי ללא בוס על הראש.

תנאי הסף ללימודי מנעולנות אינם מסובכים והדרישות העיקריות הן רקע טכני בסיסי ויכולת עבודה כעצמאי.

איך נרשם איתי ללימודי מנעולנות

איתי הכיר את עצמו וידע שהוא צריך מקצוע שיוכל לאתגר אותו לאורך זמן, חייב להיות בו מרכיב טכני ומאתגר, הוא דיבר על הנושא עם חבר טוב שאמר לו שלאחרונה אח שלו התחיל ללמוד מנעולנות וממש התחבר לעניין ברמה המקצועית אבל הוא תקוע עם התחום כי אין לו עבודה.

תחום המנעולנות קרץ לאיתי שרצה ללמוד והוא החל לחפש מכללות שיוכלו לתת לו מענה לעניין,

מוסדות הלימוד באזור המרכז שיכולות היו לתת מענה הן:

מכללה בפתח תקווה, לימודים בכיתה גדולה עם לא מעט תלמידים שכולם מגיעים בשעות אחה"צ עייפים ומותשים מיום עבודה ובעיקר הגיעו קצת לנמנם.

מכללה נוספת הייתה בראשון לציון, גם שם התקיימו הלימודים בכיתה של עד 30 ממשתתפים עם חומר עיוני שנכתב על גבי לוח עם גיר גם זאת הייתה ממש לא האופציה המועדפת עליו אבל הוא נרשם לשם כי זה היה קרוב לבית.

תחילת דרכו של איתי אילוז כמנעולן

איתי סיים את לימודיו והתחיל לפרסם את עצמו. לפני 13 שנה, רוב הפרסום היה הדבקת מגנטים על דלתות, הוא היה מדביק מגנטים על דלתות בשעות הבוקר ובערב היה מקבל קריאות, בעיקר של פריצת דלת של כאלה שהמפתח אבד להם.

תחום המנעולנות צובר תאוצה

עם הזמן ותוך כדי תנועה. התמקצע איתי מאוד בתחום המנעולנות, תמיד חשב לעצמו כמה שונה המקצוע בפועל מהלימודים העיוניים באותה כיתה בה למד, כול פעם שנזכר בתקופת הלימוד, בער בו הרצון להעביר את הידע שלו לאחרים.


הקמת בית הספר המקצועי למנעולנים

לאחר כ 8 שנים כמנעולן, ולאחר שחסך סכומי כסף גבוהים בעבודתו כמנעולן, החליט איתי כי הוא גם רוצה לעשות משהו טוב עבור מנעולנים חדשים בתחום והקים את בית הספר המקצועי למנעולנות הראשון בישראל, בית הספר ממוקם בחולון, עלות הקמתו מוערכת בכ- 600,000 ש"ח 

הלימודים בו מושתתים על העבודה המעשית בשטח, איתי הכיר את העבודות הקיימות בשוק וצילם סרטון לכל עבודה, עד כה הקליט איתי 65 סרטונים והיד עוד נטויה.

עם הזמן ועל מנת לתת מענה לתושבי הצפון,  הקים איתי גם סניף נוסף בצפון הארץ וכך בעצם תלמידם מהצפון שהיו נוסעים למרכז בללמוד, יכולים ללמוד קרוב לבית.